Sadzonki w ziemniaku

Będąc w drodze mamy okazję zdobyć wymarzoną sadzonkę, ale jak ją przewieźć. Nie zawsze woreczek foliowy zdaje egzamin. Sadzonka tygodnia może w nim nie wytrzymać. Jest na to sposób. Oczywiście w każdym innym czasie tez tak można sadzonkować, np. w czasie suszy.

Tylko jedna uwaga. Przewieźć możemy w ramach Unii i w kraju, z innych krajów proszę sprawdzić czy można przewieźć ziemniaki. Przepisy fitosanitarne są ostro przestrzegane, a kłopoty nam nie są potrzebne..

sadzonki-ziemniak

 

Odpowiedzi: 4 to “Sadzonki w ziemniaku”

  1. kamillublin Says:

    bardzo ciekawa metoda

  2. Biologiczka Says:

    Dzień dobry!
    Pragnę poinformować o nieoczekiwanych efektach tej metody. Zależało mi na różach.Wyrosło mi całkiem fajne poletko ziemniaków. Co zrobiłam nie tak?

    • zojalitwin Says:

      Nic, to raczej moja wina, że zapomniałam o oczywistości. Trzeba albo wycinać oczka albo po prostu ścinać to co wyrośnie. Nie wyrywać bo wyrwiemy wszystko z ziemi.


Skomentuj

