Zbyt mały balkon?

Przedstawiam propozycję jaką niedawno znalazłam w necie.

Do rysunku mam kilka uwag:

Doniczka powinna być szersza u dołu, co jest trudne do znalezienia lub przynajmniej takiej samej wielkości jak średnica góry. Zatem donica w postaci kostki lub dużej rury. Na dno co najmniej 2 cegłówki nie koniecznie całe. Na to warstwa ziemi i obsadzić czymś górę donicy.

Pionowa żerdź jest zrobiona z drewnianej kantówki. Można pomalować np. na zielono i zupełnie nie będzie widoczna, kiedy kwiaty się rozrosną. Mam też problem z zaakceptowaniem sposobu zamontowania doniczek na wkręty z większą podkładką. Kiedy przesadzimy do większych doniczek mogą pęknąć pod ciężarem ziemi i rośliny. Myślę że warto je zamocować na sznurkowej pętli i powieszone na tymże haczyku. Jeśli ktoś wymyśli lepszy sposób mocowania doniczek proszę się podzielić z nami.

w pionie

Tak już zupełnie nie w temacie:

Podoba wam się ta ozdoba stołu, mnie urzekła.

świeczniki na stół

Komentarze 3 to “Zbyt mały balkon?”

  1. chmurka Says:

    propozycja z doniczkami interesująca, mam zawsze dużo zapału do zrobienia wszelkiej maści takich rzeczy ale brakuje mi talentu do takich majsterkowych przydasiów i zawsze wychodzi nie to co bym chciała co w efekcie przekłada się na ostudzeniu zapału i odłożeniu tych pomysłów na potem.. 🙂
    ozdoba ciekawa!
    wszystkiego dobrego na wiosnę 🙂

  2. Mikolaj Tomas, Amadeus Lastr'e. Says:

    Niestety, ale ja mam tak samo jak {chmurka}. Nie umiem majsterkować, znam się na uprawie ziół, nietypowych roślin, storczyków i sukulentów. Ale sam pomysł super, gratuluje. Ale ta ozdoba to WOW!!!!!. Bardzo mi się podoba. Ale mam małe pytanie, jeśli tu zaglądacie i jeśli można tzn. co ja mam zrobić jeśli sadzonki ziół posadziłem, wypielęgnowałem, dałem piasek i kompost do ziemi (gdyż mam glinę w ogrodzie). Już dwa tygodnie czekam, i nic, nie dają oznak życia, tak jakby stanęły w czasie. Ale także nie więdną, nie schną, nie są kruche ani nie gniją, nie okazują też oznak chorób. Sprawdzałem dokładnie ziemię, i także nic. W takim razie co się stało??? Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby ktoś mógł i potrafił mi odpowiedzieć. Z góry dziękuje i pozdrawiam. Mikolaj Tomas, Amadeus Lastr’e. Proszę o odpowiedź jeszcze raz (-: (-: (-:


Dodaj komentarz